Általános szerződési feltételek

I. SZERZŐDÉS HATÁLYA

 

 

Az alábbiakban megfogalmazott Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) mindazon ajánlatokra, illetve értékesítési ügyletekre vonatkoznak, melyek során a

Név: Vidett Solutions Kft.(továbbiakban: Társaság),

Székhely: 1162 Budapest, Simándi utca 40.,

Levelezési cím: 1162 Budapest, Simándi utca 40.,

E-mail cím: info@videttsolutions.hu

Telefon: +36 20 383 8359

 

a Vevők részére áruértékesítést végez.

 

Jelen feltételek vonatkoznak továbbá minden, a Társasággal jövőben megkötött kereskedelmi ügyletre is.

 

A Társaság Általános Szerződési Feltételeinek mindenkori hatályos változata megtekinthető videttsolutions.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek és a gyogyaszatisegedeszkozellatas.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek internet címeken. Itt kerülnek közzétételre az esetleges változtatások is. Jelen szerződési feltételek állandó mellékletét képezik a fizetési és szállítási feltételek is.

 

 

Jelen ÁSZF tartalmazza a gyogyaszatisegedeszkozellatas.hu és videttsolutions.hu weboldalon elérhető szolgáltatások igénybevételének igénybe vevőre vonatkozó feltételeit is (továbbiakban: Felhasználó). A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A honlapokon folytatott tevékenységek:

 

  • – bútoralkatrészek és bútorok értékesítése, bútor és egyéb épületasztalos szerkezet szerelése, javítása, cseréje, egyedi bútor készítése (videttsolutions.hu)
  •  

II. HONLAP FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

 

 

Felelősség

  • A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Társaság nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért.
  • A Társaság kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért, a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
  • A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
  • A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Társaság jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Társaság jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A harmadik személy által közzétett tartalmakért a Társaság nem vállal felelősséget.
  •  

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

A weboldalakon megjelenített tartalom egészét, vagy annak részeit kizárólag a Vidett Solutions Kft. előzetes írásbeli engedélye alapján lehet bármilyen formában felhasználni, kinyomtatni, reprodukálni, terjeszteni, tárolni és átruházni. A fent említett weboldalak, illetve azok tartalmának bármely részletét felhasználva a Felhasználó automatikusan elfogadja a szerződési feltételeket és köteles a Társaság által meghatározott felhasználási díjat 3 napon belül a Társaság számlájára befizetni.

 

 

III. MEGRENDELÉS

 

A Társaság által forgalmazott termékek listája a gyogyaszatisegedeszkozellatas.hu és videttsolutions.hu weboldalain található (a lista nem teljeskörű). A honlapon található termékek és azok árai nem minősülnek ajánlattételnek. A Társaság által visszaigazolt árajánlatban szereplő ár kizárólag a megadott időintervallumra és a meghatározott fizetési feltételek teljesülése esetén érvényes. A gyogyaszatisegedeszkozellatas.hu és videttsolutions.hu weboldalon található termékek árai tájékoztató jellegűek.

 

Amennyiben a Társaság ajánlatában másként nem nyilatkozik, úgy az adásvétel során a megrendelés időpontjában érvényes, a Társaság által visszaigazolt árakat kell alkalmazni. A Vevő a megrendelés visszaigazolásának elfogadásáról minden esetben elektronikus formában, vagy írásban köteles nyilatkozni ( pl. megrendelőlapot kinyomtatás után aláírva, szkennelve visszaküldve). A megrendelés hiányos, téves vagy pontatlan megadásáért a felelősség a Vevőt terheli. Vevő megrendelése a weboldalon akkor lép érvénybe, ha azt a Társaság elektronikusan, vagy írásban visszaigazolta.

 

Vevő megrendelése a videttsolutions.hu weboldalon akkor lép érvénybe, ha a Társaság visszaigazolása után befizetésre kerül a rendelési érték 50%-a előlegként.

Egyedi termékek rendelése esetén a Társaság az egyedi termék minden gyártáshoz szükséges paraméterét egyezteti a Vevővel. Amennyiben a Társaság nem kap meg minden szükséges információt vagy kelléket a gyártáshoz, fenntartja a jogot, hogy a gyártás határidejét módosítsa.

 

 

A honlapon történő vásárlás

 

Megrendelés folyamata

A Társaság honlapjai termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosítanak a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategória-rendszerbe sorolva találhatók meg. Az „Akciós termékek” kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. A Többet olcsóbban menüpont alatt találja azokat a termékeket, amelyekre az áruház több darab rendelése esetén mennyiségi kedvezményt biztosít. Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek.

 

 

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A terméklistáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

 

 

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a Kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

 

 

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő, akkor a szállítási címet is. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Társaságtól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Társaságnak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

 

 

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, valamint azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Társaság felé.

 

 

Regisztrált felhasználó a megrendelési szándéktól függetlenül a Belépés menüpont segítségével léphet be. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

 

 

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Társaság a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék (ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

 

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre, vagy ha a Társaság az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére 48 órán belül egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail), amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja. Ebben az esetben a szerződés az ajánlat Társaság általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre, nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.

 

 

A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Társaság azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

 

IV. FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

A Társaság a vételárról a mindenkori hatályos számviteli és adó jogszabályoknak megfelelően számlát állít ki, készpénzes, bankkártyás, átutalásos, vagy elektronikus számla formájában, melyet e-mailben juttat el a Vevő által megadott kapcsolattartási e-mail címre.

A Társaság a Vevőnek kiküldött számlával kapcsolatos mindennemű reklamációt kizárólag a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban fogad el, jogvesztés terhe mellett. Amennyiben a fenti időn belül reklamáció nem érkezik, úgy a számlában szereplő összeget a Vevő által elismert, nem vitatott követelésként tartjuk nyilván. A banki pénzforgalom a kibocsátott számlán feltüntetett bankszámlaszámon történik.

A számla teljesülési időpontja átutalás esetén a Társaság bankszámláján történő jóváírás napja, készpénzfizetés esetén a fizetés napja.

A termékek a végszámla kiegyenlítéséig Társaság tulajdonát képezik.

 

A Társaság által üzemeltettet honlapokon lehetséges fizetési módok:

  • Előre utalás
  • Bankkártya
  • Utánvét
  • Készpénzben a Társaság telephelyén
  •  

V. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 

 

A Társaság a vételár, a szállítási költség és az esetleges járulékos költségek teljes kiegyenlítéséig a termékekre vonatkozó tulajdonjogát fenntartja. A Vidett Solutions Kft. érdekkörén kívüli, elháríthatatlan külső ok (háború, sztrájk, természeti katasztrófa stb.) -Vis Maior- által okozott akadályoztatás esetén a Társaság jogosult a szállítási határidőket részben megnövelni, vagy a szerződéstől részben, vagy egészben visszalépni a szerződésszegés következményei nélkül.

Egyedi bútor megrendelés teljesítése a Társaság üzemegység kapacitásának függvénye. A Társaság nem vállal felelősséget az üzem kapacitáshiányából származó késedelmes teljesítés miatt. A fenti okból bekövetkezett szállítási késedelem miatti esetleges kötbérigényéről a Vevő visszavonhatatlanul lemond.

A Társaság az ajánlattétel után, illetve az ajánlat Felhasználói oldalról történő elfogadását követően előzetes egyeztetés alapján vállalja a forgalmazott termékek helyszínre szállítását.

 

 

Egyedi bútor esetében előzetes egyeztetés, ajánlattétel után, illetve az ajánlat Felhasználói oldalról történő elfogadását követően a Társaság vállalja a termékek helyszínre szállítását, beépítését, melynek költségeit a Felhasználó által előzetesen már elfogadott ajánlat tartalmaz. Társaság vagy megbízottja által történő áruszállítás esetén a Vevő köteles a lerakodáshoz megfelelő rakodótér és tárolási hely, valamint az áru átvételéhez szükséges felelős személy biztosítására. Ezen feltételek be nem tartásáért a Felhasználó anyagi felelősséggel tartozik, továbbá az ebből eredő káresemények és költségek kizárólag a Felhasználót terhelik.

Amennyiben a Felhasználó nem kér szállítást, de a megrendelt terméket az értesítéstől számított 15 napon belül nem szállítja el a Társaság telephelyéről, abban az esetben a Társaság napi nettó 1.000 Ft.- azaz Ezer forint tárolási díjat jogosult Felhasználó részére kiszámlázni.

 

 

Amennyiben a Felhasználó egyedi bútor esetén kér szállítást, de a gyártási határidőt követő kettő héten belül, a Társaság által meghatározott időpontban nem tudja fogadni a bútorokat, az alábbiak lépnek érvénybe:

  • A kedvezményes szállítási és beépítési költség (amely minden esetben feltüntetésre kerül az ajánlaton) érvényét veszti és 200 Ft/km (de minimum 38 000 Ft.-) + beépítés áron történik a kiszállítás – beépítés
  • Amennyiben a Felhasználó nem tudja fogadni a bútorokat a gyártási határidőt követő 30 napon belül, abban az esetben a Társaság napi nettó 1.000 Ft.- azaz Ezer forint tárolási díjat jogosult Felhasználó részére kiszámlázni.
  •  

Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok felsorolása, amelyet a honlap biztosít

 

  • Pick Pack Pont
  •  

Áruátvétel a kijelölt árushelyen történik

A vásárló a megrendelt áru a megadott árushelyre érkezésekor sms értesítőt kap

 

 

  • Futárszolgálat

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Társaságnak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Társaság díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Társaság felelősséget nem vállal!

 

 

Szállítási költségek:

A termék terjedelmétől és súlyától függően Magyarország területén: minimum 2500,-Ft.- maximum 20 000.-Ft.- bruttó.

 

Szállítási határidő:

Minimum 2, maximum 14 munkanap.

 

 

A Társaság – eltérő megállapodás hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Társaság késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a Társaság a póthatáridőn belül nem teljesít, a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni. A Felhasználó póthatáridő kitűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Társaság a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

 

  • Posta csomag:

MPL futárszolgálattal

 

Szállítási költségek:

A mindenkori hatályos postai díjszabás szerint.

  • Személyes átvétel a Társaság telephelyén
  •  

VI. AZ ELÁLLÁS – VÁLTOZTATÁS

 

 

Elállási jog megrendelésre készült termék vásárlása esetén

Mivel minden, a Vidett Solutions Kft. által gyártott termék megrendelésre készült egyedi darab, így téves rendelés miatt elállásnak helye nincs. A Vidett Solutions Kft. kijelenti, amennyiben az elállás oka nem garanciális-, vagy szavatossági igény, úgy a Felhasználó viseli elállás esetén az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. A Vidett Solutions Kft. követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

 

A Vidett Solutions Kft. jogosult a megrendeléstől és a szállítástól kötelezettség nélkül elállni, amennyiben:

  • A Felhasználó nem teljesíti az irányában fennálló bármely fizetési kötelezettségét
  • A Felhasználóról olyan objektív információ jut a birtokába (pl. végrehajtás foganatosítása, csőd- felszámolási eljárás indítása), amely megkérdőjelezi a fizetőképességét. A Vidett Solutions Kft. részéről visszaigazolt Felhasználói megrendelést követően, a megrendelésen a Vevő már nem változtathat.
  •  

Elállási jog gyakorlása webshopban vásárolt, nem egyedi termék esetén

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A Fogyasztó az átvétel napjától számított 14, azaz Tizennégy napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállhat a termék, ill. több termék kiszolgálása esetén az utoljára kiszolgált termék(ek) vonatkozásában akkor is, ha a terméket nem a Fogyasztó, hanem az általa megjelölt harmadik személy vette át.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

 

 

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levében) a jelen Általános Szerződési Feltételekben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Társaság részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Társaság részére.

 

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen ÁSZF.-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Társaság e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Társaságnak.

 

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Társaság a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Társaság feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

 

A Társaság címére történő termékvisszaküldés költsége a Fogyasztót terheli. A Társaságnak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Társaság visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Társaság által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Társaság jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Társaság a korábbi időpontot veszi figyelembe.

 

 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Társaság, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

 

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

– szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Társaság a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

– a 14 napos elállási határidő alatt olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac lehetséges ingadozásától függ, a Társaság által nem befolyásolható.

– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Társaság, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

– romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

– olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

– olyan alkohol tartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Társaság által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

– olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Társaság a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

– lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

– hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.

– nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

– lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

– a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Társaság a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

 

 

VII. GARANCIA, JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

 

 

Jótállási kötelezettségünk minden olyan hibára kiterjed, amelynek oka nem a vásárlás, a terméknek a vásárló részére történő átadása után következett be, kivéve azt a hibát, amelyet a vásárló már az eladáskor ismert, és amelyre árengedményt kapott, illetve amely miatt a termék leértékelt árunak minősült.

Társaság az általa eladott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát, illetve szavatosságot vállal. [151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet]

 

 

1. A garanciára való igény csak a számlán feltüntetett termékekre és csak Magyarországon érvényes.

2. A Társaság garanciát vállal azért, hogy az átadott termék a megrendelésben meghatározott feltételeknek megfelel és tudomása szerint rejtett hibája nincs.

3. A Fogyasztó az áru átvételekor köteles mennyiségi és minőségi vizsgálatot végezni. Az észlelt mennyiségi, illetve minőségi hibáról a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvenni a Társaság képviselőjének, melynek tartalmaznia kell a hiba lényegét, az észrevétel módját, idejét.

4. A jegyzőkönyvet mindkét félnek alá kell írni.

5. Utólagos reklamációt az átvétel időpontja előtti hibákról jegyzőkönyv nélkül a Társaság nem fogad el. A Fogyasztó felel minden olyan kárért, amely a termék átadásától a vételár kifizetéséig a termék állagában bekövetkezik. Bármilyen kétség, aggály esetén, amely a termék minőségére vonatkozik a Fogyasztónak jelezni kell a beépítés előtt és közben is. Amennyiben ez nem történik meg, mindennemű kockázat és felelősség a Fogyasztót terheli.

6. A Társaság nem vállal felelősséget azokért a garanciális hibákért, amelyek a termék átvételekor, annak átvizsgálásakor megállapíthatók lettek volna, de a hiba feltárása az ellenőrzés hiánya miatt elmaradt, illetve a hibát nem jelentették be haladéktalanul a Társaságnak.

7. Amennyiben a Fogyasztó nem a Társaság általi szállítást választotta (Megrendelő szállítja, futárszolgálattal történő szállítás), abban az esetben a Társaság nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.

8. Amennyiben a Fogyasztó nem vett igénybe szállítási és beépítési szolgáltatást a Társaságtól, futárszolgálattal, vagy saját elszállítással rendelte a terméket, a hibás termék Társasághoz való visszajuttatásáról a Fogyasztónak kell gondoskodnia.

 

 

Anyagminőség:

  • Tűgöcs (csomó) megengedett értékei: 0,2m2-en maximum két darab 3mm átmérőjű lehet. Csak ezt meghaladó göcsök esetén fogadunk el garanciális igényt. (A vad „csomós” anyagú felületekre nem vonatkozik.)
  • Vetemedés mértéke 1000mm belül 3mm-ig megengedett.
  •  

A garancia érvényesítésének feltételei:

  • Esztétikai hiba esetén min. 2db fotó készítése, (1db 30cm távolságból és 1db a teljes termékről)
  • Hanghatással járó hiba esetén videó készítése, a hibajelenség előidézésével

Garanciális igény bejelentése az info@videttsolutions.hu email címen a hiba rövid leírásával, mellékelt fotókkal, videóval, és számlamásolattal.

A Gyártó vállalja, hogy amennyiben minden szükséges információ rendelkezésre áll, 8 de legfeljebb 12 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a Vevővel, és megoldási javaslattal áll elő.

 

 

Nem vonatkozik a jótállás az alábbi esetekre:

1. Számlamásolat hiánya.

2. Ha a hiba káresemény következménye.

3. Ha a terméken a Fogyasztó vagy idegen személy átalakítást, javítást végzett.

4. A felületkezelés nélkül rendelt termékekre.

5. Ha nem a Társaság szerelte be a terméket vagy bútort, valamint ha nem szakszerűek a beállítások

6. Jótállási jegyen feltüntetett olyan hibákra, amelyre a vásárló árengedményt kapott.

7. Használati és Kezelési útmutatóban leírtaktól való eltérés esetén (rendellenes használat, tisztítás, karbantartás elmaradása)

8. A tömörfa bútorajtók esetén elegendő rést hagyunk a filung és a keret között, ami tökéletes mozgást biztosít a fa számára, de csak 7-10%-os fa nedvességtartalom mellett, ami a lakóhelyiségek levegőjének páratartalmában (szobaszáraz állapot = 40-58% közötti érték) elfogadható. Magasabb, vagy alacsonyabb nedvességtartalom esetén a tömörfa alkatrészek a dagadás vagy száradás következtében elváltoznak. Magasabb nedvességtartalmat érhet el a tömörfa alkatrész például egy használaton kívüli nem szellőztetett lakásban, vagy új építésű-felújított lakásban. Ebben az esetben a tömörfa alkatrész nedvességtartalma elérheti a 12-20%-ot is. Az ebből adódó problémákat és hibákat nem tekintjük garanciális problémának!

9. A rajzolati és színbéli eltérések természetes tulajdonságai a faanyagoknak. A faanyagok tartalmazhatnak egyenes és fodros szálú, egészséges állapotú bélsugaras, szíjács, álgesztes részeket, ezeket nem tekintjük garanciális hibának.

10. Utánrendelésnél, nem tudjuk biztosítani az eredeti rendeléskori színt, mivel a faanyag természetéből adódóan a környezeti hatásoktól változik (világosodik, sötétedik). Az utángyártott termék a mindenkor aktuális gyártási technológiával készül.

11. Kiadványainkon, weboldalainkon, közösségi portálainkon megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a szín-struktúra a valóságban eltérő lehet!

A jótállásra vonatkozó jogokat és kötelezettségeket a 151 / 2003. / IX.22./ Korm.Sz. rendelet szabályozza az alábbiak szerint:

 

 

A vásárló választása szerint:

  • Díjmentes kijavítást vagy megfelelő árleszállítást kérhet. Ha a vásárló javítást kér, a javítást a hiba bejelentésétől számított lehetőleg 15 napon belül a vásárló érdeksérelme nélkül úgy kell elvégezni, hogy a javítás folyamán a bútor értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan bútorhoz képest nem csökken.
  •  
  • Ha a termék nem javítható, a Fogyasztó kérheti a termék cseréjét.

Szakvélemény beszerzésének helye abban az esetben van, ha a hiba jellegének, a javítás minőségének megítélésében a Fogyasztó és a Társaság között véleményeltérés merül fel. A jótállás csak a vásárlástól számított 1 éves időtartamra vonatkozik. A jótállási igényt a forgalmazónál kell bejelenteni. A minőségi kifogás intézéséért a Forgalmazó a felelős – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztónak eladta.

 

A jótállás lényege, hogy a vásárlás hibátlan teljesítéséért a Vásárlóval szemben a jótállásra kötelezett (a Forgalmazó) felel és a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A bizonyítás elmulasztása vagy a sikertelen bizonyítás következménye az, hogy a bíróság a perlő Vevő igényének ad helyt és marasztalja el ítéletében az Eladót.

 

Amennyiben a forgalmazó azért kerül helytállási kötelezettséget jelentő helyzetbe a vásárlóval szemben, mert az előző kötelezett, pl: a Társaság hibásan teljesített, akkor a Ptk. 311§ rendelkezései alapján a Forgalmazó követelheti az előző kötelezettől a vásárlói igények kielégítését, feltéve, hogy a minőség megvizsgálására vonatkozó kötelezettségének eleget tett. Mindez a vásárló igényének kielégítésétől számított 60 napos elévülési határidő alatt érvényesíthető.

 

 

Szavatosság

 

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Társaság hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

 

 

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Használt termékek esetén ez a határidő X év/hónap, de legfeljebb egy év.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

 

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Társaság csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Társaság nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

 

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

 

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  •  

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Társaság vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

 

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Vidett Solutions Kft.

Levelezési cím: 1162 Budapest, Simándi utca 40.

E-mail cím: info@videttsolutions.hu

Telefon: +36 20 383 8359

 

VIII. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

 

 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Társaság tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Vidett Solutions Kft.

Levelezési cím: 1162 Budapest, Simándi utca 40.

E-mail cím: info@videttsolutions.hu

Telefon: +36 20 383 8359

 

 

A Társaság a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Társaság a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Társaság a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Társaság telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

 

 

Minden egyéb esetben a Társaság az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Társaság egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Társaság a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Társaság az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Társaság és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Társasággal való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Társaság székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése,
  •  

IX. ÚTMUTATÓ ELEKTROMOS TERMÉKEKHEZ

 

 

Elektromos alkatrészek:

Elektromos tartozékokat gyári csomagolásban szállítjuk, bekötését csak képzett szakember végezheti. A meghibásodott elektromos alkatrészeket kizárólag a gyárival megegyező paraméterű termékre szabad cserélni. Az elektromos alkatrészeket letakarni, zárt helyre nem szabad tenni! Az ebből eredő problémákért felelősséget a Társaság nem vállal.

 

 

IX. EGYÉB JOGOK KÖTELEZETTSÉGEK

 

 

Amennyiben jelen szerződés egyes rendelkezései, vagy rendelkezéseinek egy része érvénytelen, vagy végrehajthatatlan lenne, (akár jogszabályi, akár a körülmények jelentős változása folytán) vagy azzá válna, úgy ez nem érinti a szerződés többi részét. Ebben az esetben (akár kiegészítő) értelmezés révén azok a szabályozás(ok) érvényesek, amelyek a lehető legjobban megfelelnek az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezés(ek) gazdasági célkitűzésének.

 

Amennyiben egy ilyen értelmezés jogi okok miatt lehetetlen lenne, a Felek visszavonhatatlanul kötelezik magukat arra, hogy jelen pont szellemében kiegészítő megállapodás(oka)t kötnek. A jelen szerződéssel szerzett jogok harmadik személyre csak a Társaság írásos jóváhagyásával ruházhatok át. A Vevő és a Társaság köteles együttműködni, ennek során minden lényeges körülményről a másik felet haladéktalanul írásban tájékoztatni kell.

A Vevő és a Társaság köteles az egymás tevékenységéről szerzett információkat üzleti titokként kezelni. A Vevő és a Társaság az üzleti titok megsértésével okozott kárt köteles a másik félnek megtérítenie. Nem minősül üzleti titoksértésnek a peres eljárás során történő bizonyítás. A Vevő és a Társaság köteles a tisztességtelen üzleti magatartástól a másik féllel szemben tartózkodni. A Vevő nem folytathat olyan üzleti stratégiát, amely a Vidett Solutions Kft. weboldalain szereplő termékek piaci arculatát, vásárlói értékelését hátrányosan befolyásolhatja.

 

 

Társaság a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

A fentiek megsértésével okozott kárt, illetve a kárelhárításhoz szükséges intézkedések költségét a szerződést szegő fél viseli. A fizetési határidő lejáratát követően a Társaság jogosult a jelen számla ki nem egyenlítéséből eredő követelést nyilvánosságra hozni és e követelést eladásra felkínálni. Amennyiben a felek jogvitáikat tárgyalás útján nem tudják rendezni, a felek közös akarattal hatáskörtől függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat. A Társaság jelen Általános Szállítási Feltételeket egyoldalúan módosíthatja. Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. szabályai az irányadók.

 

 

X. TECHNIKAI KORLÁTOK

 

 

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Társaságot nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

 

 

XI. ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

 

 

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el:

 

https://www.gyogyaszatisegedeszkozellatas.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

https://www.videttsolutions.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.11.14.

Vidett Solutions Kft.